Fisse misse. §

Hej Hopp Gummisnopp! :D
Jag ber så mkt om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen, men känner att jag varken har lust eller tid för att blogga! Men,men... ska försöka göra lite roligare inlägg om jag inte uppdaterar så mkt, eller så får jag hoppas att jag får lust och tid till det! :o
Det har inte hänt såådäära jätte mkt det senaste, på ridlektionerna rider jag musse just nu, mysigt värre ;) annars så rullar det på med fiona och sååå, har börjat tolka henne nu med en snowracer, kuligt värre ;D dessutom är hon oinkörd, men tror inte att det skulle vara några större problem att köra in henne och hoppas att vi kan göra det nån gång i framtiden när vi har köpt en vagn så att säga!
igår var jag och fellie stallvärdinnor och jag var tyvärr typ tvungen att rida mango D: (en ponny på ca 134 cm i manken)
då jag själv nästan är 155 cm och är förstor för honom, usch kände mig så hemsk D: men själva ridningen i sig själv gick bra :) tillslut blev han lösgjord och jobbade på fint ;)
dessutom skulle det komma dit en person och provrida jemma, hoppas hoppas att hon inte tyckte om henne!!
jag och fellie måste göra upp en plan så att fellie kan köpa henne!!!! :o MÅSTEEE!!!!
så däärför ska jag och fellie börja att sitta barnvakt och typ passa djur (kan passa både större och mindre djur ;)
så om ni behöver lite hjälp eller vet nån som gör det, säg till ;D WE NEED MONY!!
jag hoppas att jag inte förlorar några läsare pga den dåliga uppdateringen!!! :o
btw!! JAY VANN IDOL 2010, för dom som inte visste! xd
en värdig vinnare! :)
näää, nu ska jag slänga mig i duschen (stavning?)
hejdå! :D <33
*btw! ny avslutingsbild ;) * tycker att min min e asball! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0