Julklappar. §

Hejsan Hoppsan Bloggen!! :D
Nu har jag äntligen fått lite tid över till att blogga xd nu är julen över så tänkte skriva lite om vad jag fick i julklapp xd

* En tröja
* En hårblås
* En platttång
* En scarf
* Ett par jättegoa coola strumpsaker
* 600 Kr (400 från fafa och 200 från faster)
* Lipsyl sak
* En locktång
* Ett pussel som jag och elin fick tillsammans
* Ett schabrak
* En hästkalender
* Ett presentkort från hööks på 150 kr
* En rumpvärmare som man sätter på sadeln
ÖÖÖÖH!! det var nog lite till... men aja det var det mesta i alla fall... sen ska jag räkna in att jag har fått en häst för 17 500 osså xd + ett träns till henne och en tolksele ;)

Nä nu ska jag nog snart lägga mig och sooooova xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0