Gubben i lådan. §

Hojsan Pojsan! :D
Sitter nu i matrummet och käkar chips i min ensamhet D: :D
Har bajsont i halsen bläää... hoppas att det går över tills imorn!! :o
ajja hellre det än typ illamående, det e så hemskt!! :o
jo förresten vi har ju spelat igenom kabarén idag och jag sa i alla fall mina repliker + malins repliker! :o men kunde knapt sjunga pågrund av min hals, dessutom så blev jag klar med min sjävbiografi :D  haha annie och matilda sa att den hade skrivit ut jättemånga exemplar haha! sjävlbiografin blev på 11 sidor tror jah i alla fall? :o x'D
Jo förresten nu när jag ändå lyssnar på den så vill jag tipsa om låten: How to save a life.
Den e värsta asgrym, älskar den! :D Och jag hoppas att ni också gör det!!!
lyssnar på den om och om igen xD min mun liksom formar orden och jag tror att jag snart brister ut i en vacker, falsk och smärtsam sång :o xD
IMORGON SKA VI HÄMTA FIONA, guuuuud vad jag längtar, typ dööör :D
nu ska vi köra lite hiss och diss också ;D
Jag ska försöka att göra "hiss-och diss bilder" nu till helgen ;D

LISA HISSAR:
* att det snart är lördag och att vi ska hämta fiona då ;D
* att "How to save a life" är sååå braaa :D
* att chips e såå jäffla gååååååååttttttttt <333
* att jag kan mina repliker + alla låttexter, typ även det som solisterna sjunger xD
* att "min lilla värld av blommor" är astuff x'D
* att jag e på asgrymt humör nu eftersom att jag e trött xD
* att "talking to the moon" e så fin, blir rörd av den låten just nu ;D
* att "gubben i lådan" är asnajs ;D
* att jag hade mkt att hissa nu! :)

LISA DISSAR:
* att det är långt till Fiona, dock är det värt det!
* att elin inte vill sjunga kareoke med miiig D:
* att det blir mindre och mindre av chipsen )':
* att jag inte har en söt rosa grimma D:
* att jag inte har så mkt att dissa :o

Hejdå allihopa ;D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0