PLOBB. §

Hej :D
Efter några önskemål från en läsare så ska jag göra en "önskelista" till fiona :D
ville bara säga att numren i bilden INTE är någon prioritering utan ska bara gör det lättare ;)


1. Luxury Schabrak (i detta fallet dressyr) Gold Medal ® (rosa)
2. Neoprenfodrad grimma (rosa)
3. Allroundsadel Thorowgood T4-hög manke (svart)
4. Komplett aachenträns (på bilden brunt, men vill ha det i svart)
5. Tömkörningsjord
6. Gummivävtygel (svart)

(allt är från hööks)

har nu även fixat med "hiss och diss bilder" :D
så nu kommer det hiss och diss :)

* att jag äntligen har fått till hiss och diss bilder :D
* att Fiona e sööt <33
* att elementet e vaaarmt (Y)
* att det snart e jul (a)



*att fiona har en bajsfläck som nu spridit sig lite överallt över hennes kropp D:
* att det e skola imorn )':
* att det är jättekallt ute :o
* att jag inte har nått mer att dissa eller att hissa D: :o )':

aja nu har jag inget mer att skriva, hejdå alla underbara och vacka läsare :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0