ingen rubrik, vah synd D: §

Hej :D !!
Det var länge sen vi "sågs" o.s.v, men jag känner att jag inte har lust att blogga och skiter helt enkelt i det, FUU MIIG D': men seriöst så ska jag försöka bättra mig ;) i alla fall just nu sitter jag på mammas jobb i brist på "ATT ELIN INTE VAR DÄR NÄR JAG VÄNTADE PÅ HENNE!! I SKOLAN D:* *sadeface*
men aaa i alla fall xd nu när jag ändå inte har så mkt för mig så tänkte jag försöka att titta lite på koderna, vill nämligen göra en riktigt fin blogg, nu om jag skulle kunna komma igång igen med bloggandet xd

men i alla fall så har vi ju nyss haft lov och började skolan idag -.-'' IGÅR FYLLDE JAG ÅR :'D bara så att alla vet ;) så e jag 14 nu då och inte 13! haha känns konstigt, men så ääree ;) *fick en banan nu :'3 *
annars så har jag ridit o.s.v på lovet xd oooh vilken "röd tråd" jag har i min text xd men aaaah xd *blir ett ganska tråkigt inlägg, utan bilder o.s.v          o.o          xd men i alla fall ;D
heeeejdååå så länge xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0