dassepasse. §

Hejsan och Hoppsan! :D
dålig uppdatering idag pga att jag var och umgicks med fellie pellie bajskorv, vi bowlade (+ fellies familj!) det var över ett år sen som jag bowlade vilket syntes då jag körde i ränna nästan hela tiden xd haha gick inte direkt bra, men ah, jag hade kuul ;D vilket är det viktigaste?? ;o
men i alla fall efter det begav vi oss hem till fellie igen då åt vi, såg på "Life of brian" (filmen gillas!!) och sen såg på gulliga videos xd
men i alla fall så är det skola imorn (TYVÄRR) men ska försöka att överleva xd !!
jo förresten igår kom faster och hennes sambo, farmor och farfar på besök, fick ett reflexridtäcke från hööks och 800 kr :'D haha vet inte riktigt vad jag ska spendera pengarna ;s några förslag??? :o

+ att jag är så jävla trött på isen, håller på att få "agroutbrott" då det inte alls går att komma ut och rida, fan vah jobbigt det är, känns som om fifi bara blir fetare och fetare D:
men får hoppas att den försvinner någurlunda snart!!! "håll tummarna"
nu när jag ändå sitter på elins dator kan jag slänga in nåra bilder ;D



Bara för att mina katter är vackrast :'D <333 *BILDERNAR ÄR TAGNA AV ELIN!! http://eloinen.cybersite.nu/*
nej men nu har jag nog inget mer att blogga om och ska därför ta farväl av er!! :D <3



Kommentarer
Postat av: fellie,

HAHAH GUD VAD JONNA SER AGRO UT PÅ DEN FÖRSTA BILDEN XDD

2011-01-16 @ 18:50:31
URL: http://orfilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0