Cinderella man. §

Heeejsan Sveeeejsan!
Känner att jag får uppdatera nån gång ibland i alla fall och jag tänkte lägga lite av min tid på det just nu!
Idag har jag haft matteprov som jag inte orkar att skriva nått om xd *inte viktigt*
Men annars så har fellie varit hemma hos mig och jag har ju såklart varit hemma hos Fiona :D ingen motion för henne idag, men vi tränade lite på bugning i hopp om att det nån gång ska leda till en riktig bugning xd
Sen åkte vi till ljungskile och red, jag hade musse <3 :D mysgt, fast vi hade hoppning -,- sen var vi typ 9 st och man fick typ stå och vänta mer än vad man fick hoppa xd -.-
Bara för att göra detta inlägget lite roligare tänkte jag göra en önkselista, och denna gången ska det vara random stuff och inte bara saker till fiona ;) Denna gången är siffrorna prioreteringar :)

1. Sony ericson xperia x10 mini pro!!!!! *VILL HAAAA*
2.Pengar!! :DDDDD lisa gillar pengar!
3.Snygga kläder och assesoarer xd *random pic*
4. en bra locktång :D *random pic*


Så nu fick lite att titta på ;) Nu ska jag sooooova :D hejdå <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite sen comment, men men. Varför vill alla i världen just ha en x10 mini eller iphone? o.o vrf inte ha den man har, då spar man mycket pengar ;) Och så kan man köpa en häst jue :D

2011-01-03 @ 19:34:06
URL: http://medstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0