Bla bla bla. §

Tjosan Hejsan!
Sitter med Fellie och Matilda på dramatorget och vi alla nördar var sin dator x'D
Jag hoppas att ni uppskattar min hiss och diss. ;D
Jo idag när man vaknade var det typ snöstorm x'D det var en skräckblandad förtjusning x'D
Jag hoppas att det inte är snöstorm eller jätte mkt halka på lördag för i sånna fall kan vi inte hämta Fiona D:
Jag ska föröska med att fortsätta med hiss och diss, jag ska även utveckla små "hiss-och diss bilder* x'D
Men inte nu, har ingen ork x'D

LISA HISSAR:
* att det snöade idag.
* att jag lånade/snodde mammas halduk.
* att det e rast nu.
* att det e ovanligt lungt på dramatorget.
*att jag har en grym praoplats x'D

LISA DISSAR:
* att det snöade idag.
* att det e allmänt svinkallt.
* att det inte är 100% att vi kan hämta Fiona på lördag.
* att jag inte hinner blogga mer nu D:

Cou-cou :D



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill gärna ha tebax min halsduk sedan...

2010-11-09 @ 12:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0