Djungelbarn. §

Hejsan allihopa! :D
asså förlåt för att jag har uppdaterat så lite det senaste :/ men nu när jag har lov så sitter jag inte så dära jätte mkt vid datorn och tänker därför inte på att uppdatera.. :o
Vi kommer närmare och närmare lördag då vi ska hämta Fiona men då är även höstlovet snart slut :( bläää :o
men aja jag kan ändå inte sluta längta D:
Dessutom längtar jag ofantligt mkt till praoen hos Camilla Moberg!!! :D ska bli sketa kul! :)
Just nu sitter jag fortfarande i "sovtröja" och jag har inte ätit frukost än D: klockan e 14.49 x'D
Gick upp strax före 10 haha känner mig så duktig.. :o
Jag hoppas att jag inte tappar några bloggläsare pågrund av min dåliga uppdatering! :o
Förresten så hade jag ju ridning igår och som väntat fick jag Timon :/
Han var relativt trevlig i spiltan när jag borstade sadlade och tränsade sen gick vi ner till ridhuset och vi satte upp, vi var hela 8 st igår D: var bajsigt trångt :o
Timon var ovanligt samarbetsvillig och fick honom i en hyfsad form ;) det var la' galoppen framförallt i högervaret som gick skit D:
men i vänstervarvet gick det klart bättre! :D
Haha kom på att Fiona har en rolig "ficka" under pannluggen x'D haha! den e ascool x'D
Näj  nu har jag inget mer att skriva så det får bli ett avsked!
hejdå D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0