Hiss och Diss. §

hej :D
Jag tänkte nu börja med Hiss och Diss bara för att få nått att skriva om ;D och jag hoppas med detta att ni kommer att tycka att det blir roligare att läsa :D  Jag lovar att det kommer en "hissbild" och en "dissbild" men de orkar jag inte göra precis nu D:


LISA HISSAR:
*att jag ska börja med hiss och diss.
* att vi ska hämta Fiona på lördag.
* att jag ska få häst.


LISA DISSAR:

*att vi inte kunde hämta Fiona i lördags.
*att höstlovet är slut.
* att det e långt kvar till lördag -.-''''
*att jag varken har något mer att hissa eller att dissa just nu D:


Jaaa.... jag hoppas att detta kommer att göra så att jag blir lite mer aktiv, jag har även lyssnat på en av min läsare om vad man vill läsa om och hon önkade att få läsa om hästar, och jag lovar att det kommer att bli mer hästar när vi fått hem Fiona då kommer jag att ha fullt upp med att skriva om henne ;D

Nu ska jag hem så hejdå ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0