Jodeladih lidehlej. §

Hejsan Hoppsan Evryhopa :D
Sitter just nu i elins säng och spelar tv spel efter nån timme på torp :)
Mina/våra inköp:
* en mössa.
* ett par tumvantar att rida i.
* en snickers.
* ett par vinterskor.
* en reflexbrösta.
* fyra st benreflexer.
* ett grimskaft.
* kattmat. xD


Jag tror att det var allt x'D

Jag tror tyvärr att detta kommer att bli ett kort inlägg, men ni får överlev tills imorn ;D
dåååeee kommer det mer spännande saker :o
jo förresten jag vill hemskt gärna att ni skriver och säger vad ni tycker att jag ska bättra på inom mitt bloggande, det skulle vara hemskt snällt, då jag ofta inte har nått att skriva om! D: och  det e ju ICKE bra!!! :o
jag vill ju veta vad ni vill läsa om, så att det inte blir sånna hära tråkiga inlägg :o
SÅ KOM IGEN NU, ÖNSKA, ÖNSKA, ÖNSKA!!!! :D
så ska jag försöka att göra en bra blandning av vad ni tycker, kanske vill ni ha mer bilder? eller vill ni kanske läsa en bloggnovell? jaaa... det e upp till er!!!! *kunden har ALLTID rätt!!!*

*bild i repris på söta lilla Elijah Wood ;D <333*

Kram, Lisa :D <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0