Lisa hjälp mig! §

Hojsan Lojsan!
jag ber så otroligt mkt om ursäkt för att jag har uppdaterat  så dåligt den senaste tiden men har haft fullt upp med annat som Fiona :D
Det går la' bra med henne förresten ;D men tyvärr är hon otroligt mkt flängriden det senaste och är därför jätte hård i munnen och vi har mkt arbete framför oss, dessutom så kan hon inte mkt alls, men om det är nån som har lust att ge mig pengar till en tömkörningsgjord och tömkörningslinor så går det superbra då jag gärna vill tömköra henne jag tror att det skulle göra henne jättebra :D
Sen ikväll har vi kabaré, blää lärarna bara klagar D:
Det e ganska hemskt är jätteförskyld och skulle helst velat stanna hemma men tvingade hit mig :o mår skit D:

Nääe nu har jag inget mer att skiva om, hejdå :D <33

Fiona :D <33 *bilden är tagen av elin!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0