Min ängel, min ängel... §

Hejsan Hoppsan och förlåt D:
Jag är jätteledsen för den dåliga uppdateringen, men har dels varit sjuk och bara inte orkat och annars har jag haft ganska fullt upp tanken har knappt slagit mig! men,men nu e jag här i alla fall, har vart och praoat idag hos camilla moberg (både i stallet och i butiken :D) tsm med fellie, i stallet fick vi hjälpa till och ta ut hästar och sen red vi, jag och fellie red en häst som hette Assicha *eller nått i den stilen xD *
Hon var myysiiig :)
Sen åkte vi iväg till hennes butik och det första vi gick göra efter att vi hade ätit var att städa hennes bil, lite så dääraa laaagooom kul xD men det var ganska snabbt förbi ;D dessutom hade hon en jättesöt och fluffig hund vid namnet Disel som gjorde det lite roligare :D *supersööt :p *
sen sopade vi inne i butiken och fellie fixade dessutom en prislista eller nått i den stilen ;) seeeeen grejsade vi lite, prismärkte varor och bokförde *det var svåååårt >.<
Sen vid halv fem åkte vi hem och käkade lite och sen direkt efter bar det av till Ljungskile och det var dags för min lektion, hade ingen lust alls att hoppa eftersom att jag var otroligt trött och dessutom förskyld xD men det var rätt kul när vi kom igång ;) red shakür och hon hoppade duktigt :D
sen efter lektionen handlade vi lite och sen åkte vi hem, är svintrött och har asjobbig hosta D:
Ni ska inte räkna med så bra uppdatering dom närmsta dagarna då kommer jag att ha fullt upp med praoen och på fredag ska vi till norge, ska följa med camilla när hon ska tävla med sina hästar :D ska bil SUUUUPERKUUUL :D:D:D:D jag bara längtar ;D
nä, nu ska jag titta på "Flickorna på Klitteholm" xD asnajs :o
Hejdå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0