Raggadagga dragga. §

hejsan hoppsan :D
Just nu sitter jag på bibblan med elin ( http://eloinen.cybersite.nu/ ) och har precis ätiti pizza :D
Gud nu har lärarna skrivit om alla manus, liksom sista veckan innan uppvisningen och jag är extermt frusterad! :o
Dessutom så är en i våran dramagrupp bortrest och kan därför inte vara med och träna nu när vi har nytt manus och allt! men, men det löser sig säkert, vi ska försöka att skicka manuset till henne via mejlen och hon har inte allt för mkt repliker så vi får hoppas att det ordnar sig! :o
Så fort mamma har slutat ska vi iväg till torp eller gå på stan för att köpa vinterskor x'D och om vi åker till torp blire' nog kanske lite mer tittande *och köpande??? (a) *
haha hatar att handla på stan, så jävla trögt! D:
Aja jag kommer att uppdatera mer sen efter att jag handlat ikväll x'D
Hejsan Dåsan xD

*bild i repris*
Så otroligt charmigt x'D *Jag och Fellie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0