Skola -.-''' §

heeej igeen!
blä för att skolan har börjat igen D:
så just nu sitter jag i skolan och klockan e 08:12 väntar på fellie gör jag! :o
Bara så att alla vet x'D
Idag har jag inget planerat och det e ganska skönt faktiskt :)
Och på onsdag är det ridning igen... har timon -.-'''
haha får alltid han även fast jag e lite för stor, tycker jag själv!! :o
Dessutom e han tråkig att rida, men men, lite utmaning skadar ju inte :o
Jaaa nu  e klockan 08:19 och det e nu som jag avslutar mitt korta inlägg ;D
så hejdå <333 :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du får en bra dag i skolan! Nu är det bara fem dagar kvar tills vi hämtar Fiona ;-)

2010-11-08 @ 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0