Älgparken. §

Hejsan! :D
För bara en liten stund sen har jag kommit hem från älgparken i dalarna där har vi klappat och matat älgar samt fikat med kladdkaka och läsk *gött*
Vi har även vart på blomsterlandet där jag och elin köpte var sin litet träd tyyyp...
Najsbajs!
Ikväll så bär det av till Rebeckas "kalas" och vi ska även hämta upp Fellie och Fisen på vägen, lite najsbajs däääraa också ;D
Jo förresten igår fick vi (jag och elin) faktiskt in en matta i rummet och det har blivit mkt hemtrvligare även fast mattan skär sig otroligt mkt med golvet och väggarna x'D
Nu har jag inget mer att skriva, så jag tackar för mig och säger hejdå :D
En otroligt vacker bild ^^



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fast vi var i Dalsland och inte Dalarna... :-)

2010-11-06 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0