mysigt värre. §

Tjenna Benna! :D
Nu har jag genomlidit ett utvecklingssamtal och en matteläxa *puh*
Ja utvecklingsamtalet gick la' helt OK ;D
Har jag sagt förresten att vi ska åka och provrida en häst på lördag?
Om inte? så säger jag det nu :p
Här är en länk till annonsen:
http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=404676
*superfin*
Sitter och sjunger kareoke x'D e otroligt hes och det låter nått förskräckligt :o
Jo förresten så ska jag antadligen tävla på sönda :D *i dressyr*
Ska tävla LC:1 ;D Kommer nog att gå riktigt skitigt... men aja det är väl kul ändå? :o
Det tycker jag i alla fall ;)
Imorgon är det fredag.. :)  skönt att veckan snart e slut!
Ja och igår hade jag ridlektion, hoppade musse <3 asså seriöst vi hoppar skitlågt *ska be henne höja next time ;)*
Det gick la' sådär... Haha! mitt nagelband gick typ sönder och det blödde värsta så jag lyckades kladda ner mina byxor, båda mina händer och musses schabrak *lyckat* x'D
Och så idag så gick samma nagelband sönder igen, jag hade handen i fickan och kände att det var en aning kladdigt...
tog upp handen och nagelbandet hade dött.. *igen* haha! den här gången lyckades jag kladda ner mina byxor, mina händer och min mobil x'D
Förresten det snöade idag, fast sen smälte det igen D: fast nu snöar det igen :D *mysigt värre*
känner att jag inte har nått mer att skriva om :/
asså snälla önska nått som ni vill att jag ska skriva om!!!!! :o
Charååå! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0