tävlingsresultat. §

hejsan mina kära bloggläsare <3
Sitter just nu i sängen och klappar lila gullejonna :D <333
Angående Aribläsa kände mamma och elin att det kanske var en lite för svår häst :o så ah det fick bli så att vi ska leta vidare ;)
och nu så var det ju så att jag har tävlat dressyr idag på jaffa <333
asså jag tycker personligen att det inte kändes så jätte bra... asså jag hann inte köra igenom med galoppen på framridningen :o
och i skritten lyssnade hon inte alls och hon bara lunkade på... :/
fast ändå kom jag ETTA  :D med 59,26% *tror jag?* så man får la' vara nöjd med resultatet ;D *vann dessutom en handuk och en rosett* :o
Nu ska jag spela lite supermario *hejdå!* <33





Kommentarer
Postat av: Miriam

Va bra! Grattis! ^^D

2010-10-25 @ 09:21:22
URL: http://elliesmack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0