Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks. §

Hejsan Hoppsan Bloggen, och alla som läser den... :D !
Har precis kommit hem från stallet, har ridit lektion, hade Sitana! Vi hoppade lite serier och det gick ganska bra! ;D
Sen efter lektionen när vi suttit av och jag stog och väntade på att nästa ryttare skulle komma och ta över kom Ulrika fram till mig och sa:
Du Lisa jag tycker att du har utvecklats så mycket, så skulle du vilja börja i fyran på tisdagar? :)
jag: eee... aaah.. jag ska tänka på det..! Haha jag var cockad! men FAN VA KUL :'D
Haha :D
men i alla fall så ska jag äta after eight (förlåt om jag stavade fel, e tröött xd )
sååå hejdå!! :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0