OOOoooOoooOoOoOoOoOOOooooOOOoO... §

Heeejsan!!! :D <3
Sitter just nu i soffan och typ tittar på handboll ;s men i alla fall så idag har jag vart i skolan, ganska slapp dag med slöjd dom två sista lektionerna!! ;) *slöjd e ytterst slappt! :D *
men i alla fall efter skolan har jag vart uppe hos fifi och mockat o.s.v allt det där man måste göra varje dag xd har inte kunnat komma ut och rida på typ mer än två veckor nu pga den jävla isen D':  men förhoppningsvis så försvinner den snart...!
imorgon ska mammis, elin och jag bege oss till torp och bellbox för att sedan ta ett hål till i varje öra på miiiiig ^^ *taggad*
men i alla fall, nu har jag pratat med ulrika och jag ska börja rida på tisdagar!!! *taggad för det också!! :D  *
nä men nu har jag faktiskt inget mer att skriva om ;(
sååå heeeeejdååå!!! <33 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0