Stureost! §

Hejsan Hoppsan :D
Nu har vi rast och jag sitter och nördar med fellie, haha sitter i en klänning och ser ut som en bakelse x'D supervackert, men, men vad gör man inte för sin showbissnies (stavning???)
Förlåt för den dåliga uppdateringen igår D: men hade fullt upp :o
Så nu ska jag skriva lite om min ridlektion och jag skulle ha timon men hade shakür istället, hon var helt utan kondition och var svettig som en gris efteråt, dessutom så red jag henne utan spö och var helt slut efter halva lektionen!
och sen hoppade vil lite studs och hon rusade över x'D men det gick helt OK igår i alla fall! :p
LISA HISSAR:
* att det snart är lördag.
*att jag kom ihåg mina repliker.
*att jag missar en bit på slöjden åt kabaré arbete!
* att fisen målar jättefint!

LISA DISSAR:
* att jag inte orkar dissa nått nu.
*att jag inte har nått mer att hissa! D:

hejdå allihopa! :D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0