Aribläsa. §

Tjoflöjt!
Nu har vi varit och provridit på Aribläsa :D
Hon var supersnäll att hantera och ägarens katter satt uppe på henne och sprang under magen på henne!
i början när jag red kände jag mig osäker på om jag tyckte om henne eller inte men efter en stunds ridning kändes allting mycket bättre :D
Det var väl galoppen som man behöver träna ganska mycket på!
Vi håller på att funderar om vi ska ta henne på prov eller inte, jag och elin är positiva till det, mamma är därimot en aning osäker.
Men ni kommer att få mer information, när jag vet mer ;D
och imorgon så ska jag tävla dressyr på jaffa ;) önska mig lycka till? :o
nu ska jag titta på film och äta godis!
hejdå ;D


Kommentarer
Postat av: Miriam

Lycka till Lisa!! :D

2010-10-24 @ 00:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0