Fredagsmys. §

Nu e det dags för fredgasmys...! <33
Ursäkta för dålig uppdatering :/
Jag har ganska nyss checkat idol och käkat chips med da famillia :D *göttigt värre*
Annars så har jag haft so-prov idag och jag tror att det gick skapligt *puh*
haha kom på nu i efter hand att jag råkade vända på nord och sydpolen haha! känns som om det typ var det lättaste på hela povet och så dödar jag det -.-'''''
aja det e sånt som händer.... :o *det är lätt att vara efterklok*
Sen så har jag och pappa varit inne i Ljungskile och där köpte vi chips, duschkräm, mjölk, yoghurt och risifrutti x'D
sen hämtade vi även mina ridkläder uppe vid ridskolan inför imorgon, då vi ska åka och provrida en fjording vid namn Fiona :D *ska bli kuligt värre*
Jag hoppas verkligen att det blir rätt nu! :o
Hejdå mina kära bloggläsare :D <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0