I feel it in my finger, I feel it in my... §

tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :o
jaaaa... dåligt uppdatering idag.. *jag vet..* och ber så mycket om ursäkt för det!
idag har det inte hänt så himla mycket, har varit i skolan, "hade idrott -.-''''' "
efter skolan åkte jag, mamma och elin till torp och jag fick i alla fall köpt ett par byxor :D
just nu sitte jag i sängen med lille frassebubb, och elin sitter i sin säng och övar gitarr ;) det e ganska najsigt :p
ah och nu på kvällen så har jag ju duschat och tittat på "Ullared" *haha*
Det får bli ett tråkigt inlägg nu, med lite text :o men ni får la' överleva, *eller?*
aja nu måste jag säga hejdå känner jag! :o
så.... hejdå alla vackra bloggläsare <333 :D

en jättedålig bild på rasmus! men han är en gulleplutt ändå <33333

haha, vad najsiga vi e!! :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0