Nytt inlägg. §

Tjenna!
*puh* alla i vår dramagrupp kommer inte överrens med varandra (asså vad vi ska göra) -.-'''''' *det e asjobbigt* :o
men i alla fall i våran grupp är vi: malin, sofie, amanda, fellie, jag, cicci och matilda ;D och jag, fellie, cicci och matilda håller på en idé och dom andra vill ha nått annat?? :o
men om vi röstar så vinner i alla fall våran idé :D:D:D:D:D:D
aja jag har fått en himla lust att åka till grekland <3 det e så fucking fint där ;););););)
här får ni en bild som jag tyckte var fin i alla fall *grekland ;D*

så nu har jag inget mer att skriva förutom att jag ska till stallet och rida shakür sen :D <3333
heeeeeeejdåååååååååå!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0