PottSork.

HejSan SvejSan KäraBloggLäsare!!
Efter att Fellie sovit hos mig har jag begett mig hem till henne och ska sova över. Vi kommer precis ifrån stan där vi har handlat godis och hyrt film :D
Och imorgon bär det av till stallet och då ska vi rida (jag, fellie och fisen) :D
Det var först tänkt att jag skulle ha Jaffa, fellie skulle ha nicke och fisen skulle ha jemma men så blev det inte dom var på något läger (!) och det var bara jemma, tuffy, mango och timon.
Så då blir'e andra bullar! x'D
Jag ska ha tuffy, fellie ska ha jemma och fisen ska ha mango (har vi bestämt för fisen x'D)


Några superheta bilder på mig, fellie och Rasmus ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Läskig bild den i mitten. :O Du ser verkligen elak ut jue! :O :D xD

Ha, va bra att Fisen då fick Mango. Jag vet inte vad jag skulle säga till henne om hon fick Jemma. Hon e ju inte så bra på att vara bestämd. ^^' xD

Puss och kram! ^3^

2010-10-16 @ 20:31:51
URL: http://medstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0