Fiona. §

Hejson!
Idag har det varit en händelserik dag och den började såklart med att jag steg upp :p
Jag åt frukost och klädde på mig, sen åkte vi in till Uddevalla och tankade och lämnade några filmer på Hemmakväll.
Sen åkte vi mot Ulricehamn och mot Fiona!
Efter en biltur på nästan två timmar var vi äntligen framme!
När vi kom dit hälsade vi på en söt hund och Fionas ägare såklart ;D
Vi frågade om vi fick gå in och byta om nån stans och vi fick byta om inne i huset, när vi kom in i huset möttes vi av två till hundar, en chiuaua och en liten pudel!
Efter att vi bytt om så hämtade Fiona i hagen och tog in henne i stallet, hon blev borstad, sadlad och tränsad.
Sen var det dags för ägaren och hoppa upp och visa lite när hon blir riden, vi red på en äng ;D
Efter att hon hade ridit var det jag som hoppade upp, det märktes att hon inte var i konditon och hon hade bara varit flängriden det senaste, så hon var lite flängig och väldigt envis, men hon hade ändå ett lung som vi alla tyckte om!
Efter att alla hade ridit tog vi in henne i stallet igen och vi alla var positiva till henne och vi bestämde hos för att ha henne på prov i två veckor! :D
Vi bytte om och sen betalade mamma handpenning, efter det var det dags att åka, vi passade på att hälsa på min morbor när vi ändå hade vägarna förbi.
Där åt vi och sen bar det av hemåt!
Jag har fortfarande svårt att fatta det men det kommer nog att smälta så småning om!
Haha äntligen har jag skrivit ett inlägg med lite vett i x'D
hejdå alla vackra människor som läser min blogg! <3333


Kommentarer
Postat av: fellie

men gud vad roligt! lycka till med henne! :D

2010-10-30 @ 20:28:48
URL: http://orfilen.blogg.se/
Postat av: eroika

men gud va roligt :D grattis :D

2010-10-30 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0