Shobadubado. §

Sha Sha Evryhopa! :D
Nu har jag fixat lite med designen *KATTEMA*, dock ät jag nybörjare och kan typ inte xd men jag gör så gott jag kan, och jag kan inte mer än så här just nu, tyvärr har jag inte lyckats att byta färg på texten, men ska jobba vidare på det nån gång xd


Jo förresten Balder, VI SKA FÅ HEM BALDER PÅ FODER OCH ANTADLIGEN KÖPA HONOM SENARE :D orkar dock inte skriva mer om det nu xd
men i alla fall xd  nä nu ska jag nog göra nått annat xd  Fast ni kan ju få en bild på FrasseDasseLingonkotte <3 :D
SÖÖÖÖT :D <33 MERA KATTER, BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR KATTER :'D KATTER ÄR VÄRLDENS UNDERBARASTE OCH VACKRASTE DJUR SOM VANDRAR OCH NÅGONSIN KOMMER ATT VANDRA PÅ VÅR JORD!!! <333
kanske skulle passa på att reklamera min syster elins hemsida, där hon illustrerar mkt fina bilder :'3 läääs :D
http://eloinen.cybersite.nu/


Heeeeejddåddååådådådådådådådådådådå!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0